Grillkväll den 5 juni 2012 i Brännarebygden

Den 5 juni var det dax för den årliga grillkvällen som i år var i Brännarebygden.

Det var närmare 30 medlemmar som samlades på busstorget för gemensam färd till den årliga grillkvällen som i år var Brännarebygden. Eftersom vädret inte var riktigt pålitligt så hade vi lånat scouterstugan, men vi hade tur för det var inte mångs droppar som föll. Grillen var laddad med både tjocka och smala korvar och medlemmarna lät sig väl smaka. Efter att Tore Liljegren spelat och vi sjungit allsång så var det tid att prova på att kasta hästskor och ringar, några lyckades bättre än andra. Innan alla önskade varandra en skön och solig sommar så avslutade vi med kaffe och kaka. Föreningen tackar särskilt Kenita och Olle Jönsson för allt jobb dom lagt ner på att ordna att grillkvällen blev så trevlig och bra.

Inga artiklar hittades