Representantskapsmöte i Ronneby den 25 mars 2012

Den 25 mars 2012 var det Representantskapsmöte på Bergslagskrogen i Ronneby

Vi var 15 medlemmar från Olofströmföreningen som åkte gemensamt till Reepresentantskapsmötet i Ronneby den 25 mars 2012, sammanlagt var vi 92 medlemmar och inbjudna från hela Blekinge närvarande. Dagen började med förrätt och lunch, efter maten så flyttade vi in i hörsalen och Jens U Nilsson från Mörrum underhöll med väldigt trevlig sång och musik, allt från Beatles till Evert Taube. Holger Nilsson valdes till mötesordförande och Danile Boström från ABF blev vald till sekretarare för Reepresentantskapet. Efter att mötet gått igenom alla handlingar och valen var gjorda så blev det kaffe och tårta innan vi mätta åkte hem igen till Olofström.

Inga artiklar hittades