Årsmöte den 11 februari på Susekullen.

Kvällens förhandlingar leddes av Margaretha Olsson och som sekreterare fungerade Gun Hansson. Efter sedvanliga förhandlingar så bjöd Föreningen medlemmarna på smörgåstårta och dricka.

Efter att alla var mätta så gick de ca 30 närvarande medlemmarna en liten tippsrunda runt lokalen med frågor om Reumatikerförbundet.
Kvällen fortsatte sedan med kaffe, kaka och mycket prat innan det var tid för lottdragning med fina vinster skänkta av medlemmarna.
Styrelsens sammansättning efter valen blev att Åsa Moberg-Axelsson omvaldes som ordförande på 2 år och Lena Ivarsson sitter kvar som kassör och det gör också ledamöterna Kenita Jönsson och Gun Hansson. Nyvalda blev Birgit Nilsson och Anette Sjöö som ledamöter och dom hälsas hjärtligt välkomna i styrelsen. Olle Karlsson avtackades med en skål med godis samt en liten blomma för alla sina år i styrelsen.